Casă de modă Burberry a dezvăluit o imagine nouă cu top-modelul Roșie Huntington-Whiteley, surprins de celebrul fotograf Mario Testino. Cadrul face parte din campania festivă a brand-ului și o surprinde pe frumoasă Roșie purtând nimic altceva decât o eșarfa din cașmir, ce îi poartă inițialele!
Casă de modă Burberry pune un mare accent pe eșarfele din cașmir, care completează într-un mod ideal iconicele trench-uri britanice, piese emblematice ale brand-ului. Realizate în Scoția, în orașele Elgin și Ayr, prin tehnici de manufacturare, transmise din generație în generație, eșarfele Burberry reprezintă accesorii vestimentare „must-have” pentru garderobă oricărei femei. Casmirul pur este colorat cu ajutorul pigmenților naturali, firele sunt țesute la războaie, urmând tehnici tradiționale dezvoltate în sute de ani de experiență, iar în procesul final, țesătură este spălată în apa de la izvoare din Scoția, ceea ce oferă un plus de finețe eșarfelor din cașmir.
O selecție generoasă de eșarfe din cașmir, cu check-ul Burberry este disponibilă în magazinul din stradă Luterană nr. 4, cel mai mare flagship store din sud-estul Europei, în „Scarf Bar”, ce conține 30 de modele de eșarfe cu o varietate de nuanțe și de modele inovative, precum cel cu inimioare, animal prinț, camuflaj sau clasicul check britanic în nuanțe vibrante.
An de an, casă de modă britanică Burberry sărbătorește „arta de a dărui” și lansează campanii creative, ce își propun să transpună magia sărbătorilor de Crăciun, iar anul acesta brand-ul britanic a lansat și The Festive Book of Gifts ce conține o selecție de produse dedicate femeilor, bărbaților și copiilor, item-uri ce pot deveni cadouri în perioadă festivă a anului.
Roșie Huntington Whiteley face parte din distribuția atent selectată de Christopher Bailey, Chief Creative și Chief Executive Burberry pentru Campania festivă din acest an care a avut că temă de inspirație filmul „Billy Elliot”, aflat la cea de-a 15-a aniversare. În cadrul campaniei festive, Burberry a colaborat și cu iconicul hotel din Londra, Claridge’s pentru care Christopher Bailey, Chief Creative și Chief Executive Officer Burberry a imaginat un brad de Crăciun din peste 100 de umbrele, finisate din materiale metalizate personalizate, arginții și aurii ce conține 70 de mii de luminițe care se aprind, pe măsură ce invitații trec pe lângă el.
Totodată, pe 121 Regent Street din Londra, Burberry a inaugurat și Burberry Booth, într-un parteneriat creativ cu Google prin care clienții își pot realiză propria lor versiune a Filmului Festiv.