OLX.ro, liderul pieţei locale de anunţuri, şi-a revizuit strategia pusă în practică la finele anului trecut de a taxa toate anunţurile publicate în categoria auto, şi le va permite începând de astăzi utilizatorilor să publice câte un anunţ gratuit în această categorie la fiecare 30 de zile.
„Începând de astăzi orice român care are o maşină de vânzare poate să publice un anunţ gratuit. Practic, începând de astăzi oricine va putea să pună un anunţ nou pe lună în categoria autoturisme fără să plătească”, a declarat pentru ZF Cristina Gheorghiţoiu, director general al Naspers Classifieds România, compania care administrează platforma OLX.
Decizia de a renunţa la politica strictă – orice anunţ în categoria auto se plăteşte – vine în contextul în care OLX a înregistrat o scădere a numărului de anunţuri publicate din momentul introducerii plăţii obligatorii, iar rivalii de la platforma lajumate.ro – parte a Intact Media Group, care nu percep taxe pentru publicarea mesajelor, au redus treptat decalajul faţă de OLX iar apoi au trecut pe primul loc şi s-au distanţat de OLX după numărul de anunţuri din segmentul auto.