Compania franceză Roche Bobois, lider mondial în retail şi design de mobilier şi decoraţiuni de lux, lansează, în perioada 7-15 octombrie, campania anuală de oferte speciale și pachete personalizate pentru clienții săi.
Astfel, retailerul prezent și în România din aprilie 2015, a pregătit 8 zile excepționale de reduceri și promoții la toate colecțiile sale disponibile în showroom-ul din București.
Aici clienții Roche Bobois vor descoperi mixul mereu surprinzător de materiale și volume care face piesele retailerului unice. Toți cei care achiziționează orice piesă de mobilier, decorațiuni sau accesorii din noua colecție de toamnă-iarnă sau din vechea colecție beneficiază de cel mai bun preț posibil în perioada 7-15 octombrie.
Două piese de rezistență: Mah Jong și Bubble
Una dintre piesele de rezistență ale showroom-ului din București este canapeaua Bubble, creată de designerul Sacha Lakic, care toamna aceasta este disponibilă și în varianta fotoliu. Cu o formă aparte, care îi aduce un plus de confort, fotoliul excelează la capitolul design, fiind, în același timp, clasic și modern, perfect pentru spațiile de zi, într-o cameră de lucru, de odihnă sau la birou.
Un preț special va avea, de-a lungul celor 8 zile excepționale, și canapeaua Mah Jong, piesa cea mai avangardistă a colecției, preferata unor staruri internaționale ca Madonna și Shakira. Creată de designerul Hans Hopfer, această canapea modulară a fost prima dată pusă pe piață în 1971, remarcându-se prin totala libertate de compoziție.
E o piesă foarte ușor de reinterpretat, putând fi atât sofa, cât și fotoliu sau scaun de lounge. În plus, e atât de confortabilă, încât poate deveni oricând un spațiu de dormit, de relaxare sau chiar de joacă pentru cei mici. Mah Jong este produsă manual, într-un atelier din Italia, cu tehnici similare celor utilizate în industria modei de lux.