MasterCard a anunțat astăzi că va derula o campanie Priceless Causes la nivelul a 11 țări din Europa Centrală și de Est1 pentru a sprijini programul de furnizare de hrană către elevi derulat de WFP (World Food Programme) în Rwanda. Este pentru prima dată când MasterCard implică un număr atât de mare de țări dintr-o singură regiune, în eforturile sale de a sprijini World Food Programme și de a contribui la o lume fără foamete.
O tranzacție, o masă servită la școală pentru un elev
În perioada 23-29 noiembrie, orice tranzacție efectuată de posesorii de carduri din cele 11 țări participante va genera automat o donație din partea MasterCard2. Fiecare donație este suficientă pentru a furniza o masă unui elev din Rwanda, unde un raport publicat recent a relevat faptul că 43% dintre copiii cu vârsta mai mică de 5 ani suferă de subnutriție cronică. Mesele servite în școli sunt o sursă vitală de nutriție pentru elevi și ajută la prevenirea abandonului școlar. Alături de clienții săi, MasterCard se angajează să doneze prin această inițiativă valoarea a până la 3,75 milioane de mese către World Food Programme.
„Este responsabilitatea noastră comună să facem bine. De aceea vrem să-i sprijinim pe copiii din Rwanda cu mesele zilnice servite la școală. Posesorii de carduri MasterCard din Europa Centrală și de Est îi vor putea ajuta, oferindu-le energia și forța de care au nevoie pentru a se putea concentra pe educație. Totodată, hrana procurată de la nivel local va ajuta atât economia Rwandei, cât și fermierii locali. Impactul pe care îl putem genera cu fiecare tranzacție este uriaș și împreună putem ajuta la îmbunătățirea situației a mii de copii”, a declarat George Simon, Division President la nivelul Europei Centrale și de Est în cadrul MasterCard.
„Datorită partenerului nostru MasterCard, oamenii din Europa Centrală și de Est pot realiza direct o schimbare reală în viața unui copil doar folosindu-și cardurile”, a declarat Jay Aldous, director pentru parteneriate cu sectorul privat în cadrul WFP. „Această inițiativă este un exemplu excelent despre ceea ce este posibil atunci când sectorul privat își utilizează competențele de business pentru a schimba lumea.”
Parteneriatul cu World Food Programme face parte din strategia MasterCard de a susține inițiative globale și locale, ce au ca obiectiv creșterea gradului de incluziune, prin facilitarea accesului la educație. Pe plan local, MasterCard a încheiat un parteneriat pe termen lung cu SOS Satele Copiilor, cu scopul de a crește nivelul de educație financiară al copiilor dezavantajați, oferindu-le acestora multiple oportunități de dezvoltare personală. Un număr de 105 copii, cu vârste între 13 și 18 ani, vor beneficia de programul de educație financiară.