Compania Facebook va lansa o platformă dedicată evenimentelor sportive, intitulată Facebook Sports Stadium, care va oferi utilizatorilor, în timp real, informaţii şi actualităţi despre diverse meciuri, mesaje publicate de fani, statistici şi comentarii ale unor experţi, anunță Reuters.
„Cu cei 650 de milioane de fani ai sporturilor pe care îi are, Facebook este cel mai mare stadion din lume”, se afirmă într-un mesaj dat publicităţii, miercuri, de compania americană.
Facebook, care a anunţat în septembrie 2015 că are o medie de 1,01 miliarde de utilizatori unici activi, va face publice pe 27 ianuarie veniturile obţinute în ultimul trimestru al anului trecut.
Noul serviciu online al companiei Facebook pare să fie, potrivit Reuters, o încercare de a pătrunde în forţă pe un teritoriu deţinut până acum de Twitter. Cunoscuta reţea de microblogging s-a dovedit în ultimii ani o destinaţie foarte populară în rândul internauţilor în ceea ce priveşte evenimentele sportive „transmise live” în mediul online.
Facebook Sports Stadium va acoperi deocamdată din punct de vedere mediatic doar meciurile din campionatul de fotbal nord-american, care va culmina cu gala Super Bowl, pe 7 februarie. Noua platformă se va adresa însă în viitor şi altor sporturi, precum baschet şi fotbal european, au precizat reprezentanţii companiei americane.
Serviciul poate fi accesat prin introducerea în fereastra de căutare de pe Facebook a unui meci individual.
Facebook este cea mai mare reţea de socializare din lume, având 1,49 de miliarde de utilizatori activi în fiecare lună.