a2a6501b-b23e-4147-ba86-eb9f872145e2Casă de modă britanică, Burberry a dat startul sezonului festiv 2015 printr-o campanie cu scop umanitar. Sir Elton John, Naomi Campbell, Roșie și Toby Huntington Whiteley, Romeo Beckham, Michelle Dockery, James Bay, George Ezra, James Corden, Julie Walters sunt protagoniștii filmului festiv Burberry, ce aduce un tribut producției Billy Elliot, aflată la a 15-a aniversare.

Producția originală Billy Elliot a stabilit o tradiție a actelor caritabile pentru comunitatea locală din Easington, Durham, unde are loc acțiunea filmului. Inspirat de această acțiune, brand-ul britanic a făcut o donație de jumătate de million de lire sterline, ce se va împarți între Place2Be (organizație caritabila ce sprijină copiii cu boli mentale și familiile acestora) și County Durham Foundation care se concentrează pe proiecte de educație, training și dezvoltarea de locuri de muncă în zonă comitatului.

630568e2-3e0f-48e9-b3fe-73bfe779b6d4„Billy Elliot este un film incredibil, plin de energie și bucurie, deci este o mare onoare să sărbătorim cea de-a 15-a aniversare prin campania festivă a brand-ului. Este totodată un privilegiu să lucrăm cu talente britanice- din distribuție fac parte câteva dintre cele mai importante nume din industria filmului, muzicii și modei britanice!”, a declarat Christopher Bailey, Chief Creative și Chief Executive Officer Burberry care și-a asumat rolul de regizor al filmului, acesta fiind realizat în Park Royal Studios din Londra. Billy Eliot este un film britanic devenit iconic, a cărui acțiune se desfășoară în minele din nord-estul Mării Britanii, între 1884-1985 și care îl are în centrul atenției pe Billy Elliot, un tânăr în vârstă de 11 ani care visează să devină dansator. Filmul a câștigat în 2001 un premiu BAFTĂ pentru Best British Film și a fost pus în scenă că musical, în 2005.

08d9b5bc-aa05-401d-bcb2-48224b7f60dcÎmbrăcați în trench-uri iconice Burberry, accesorizate cu eșarfe din cașmir realizate în Scoția, costume din linia Burberry Tailoring, rochii de seară „limited edition”, distribuția de excepție a campaniei festive strălucește prin obiectivul camerelor foto și video. De altfel, filmul campaniei ce va rulă pe platformele digitale: Burberry.com, Instagram, YouTube, Snapchat, Facebook, Google+ și șină Weibo, a avut premieră la flagship store-ul Burberry din 121 Regent Street printr-un eveniment găzduit de Christopher Bailey și șir Elton John. Coloană sonoră a filmului conține melodia „Cosmic Dancer” by T-Rex care are o semnificație aparte pentru casă de modă Burberry, fiind în trecut interpretată în show-uri live ale brand-ului de Clare Maguire și Tom Odell. în paralel, fotograful Mario Testino a realizat o ședința foto cu Romeo Beckham, Naomi Campbell, Roșie Huntington Whiteley și James Bay.

75ec1af4-858c-4683-aef2-7e14aea2c5ebLansarea campaniei festive coincide și cu disponibilitatea „Book of Gifts” în toate magazinele Burberry din lume, inclusiv în România în flagship store-ului din stradă Luterană nr 4. Această conține o selecție a celor mai importante item-uri, ce pot fi făcute cadou în sezonul festiv, precum eșarfe din cașmir disponibile într-o mulțime de nuanțe în Scarf Bar, costume din linia Burberry Tailoring, genți Baby Bucket Bag și alte accesorii iconice.

f05d9e9b-5c60-4035-a44b-83acaaa27aae

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.