Mulți români au participat măcar o dată la o campanie de plată cu cardul sau mobilul la comercianţi, prin care au primit bonusuri în puncte sau monedă electronică. 

Vă anunțăm că, dacă bonusurile şi punctele ajung la o valoare de 600 de lei, trebuie să plătiți impozit de 16% la stat, potrivit economica.net.

Dacă reducerile de preţ nu sunt aplicate corect pe bonul fiscal, comerciantul şi banca vor plăti TVA şi la reducerea de preţ oferită clientului. Banca plăteşte TVA la factura de marketing tăiată retailerului, chiar dacă acesta nu oferă nici un servicviu de marketing pentru bănci.

Băncile încearcă să impulsioneze sistemul de retail banking și lansează, astfel, campanii promoţionale împreună cu retailerii prin care se acordă puncte de loialitate clienţilor fie pentru plăţi cu cardul fie, mai nou, cu telefonul mobil.

Aceste puncte de loialitate se pot preschimba fie în reduceri de preţ la comercianţi pentru achiziţii de bunuri şi servicii, fie în monedă electronică pe contul bancar al clientului.

Este obligatoriu să se plătească impozite pentru programe de genul. Aceste costuri pot să afecteze bugetele de marketing care sunt acordate de bănci şi de comercianţi în acest sens.

Mai multe detalii aveți pe economica.net.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.